Big girls don't cry.

Ytterligare någon vecka. Jag måste försöka bli bättre på det här, jag får helt enkelt sätta upp en lapp, så jag kommer ihåg det varje dag. Annars, varannan dag.

Franskan går mig på nerverna. Jag vet, jag valde det själv, men jag blir lite trött på alla inlämningsuppgifter och trams. Jag mår dåligt, både pga det och pga den mängd alkohol jag fick i mig igår kväll, vilket inte alls var tanken från början. Nu har jag, som följd, fått en otrolig huvudvärk och ont i kroppen. Jag dansade lite för mycket igår, eller snarare knuffades omkring på det trånga och varma dansgolvet.

Jag funderar över en sak, en sak som gör mig osäker, känslosam och otillräcklig. Varför? Jag har samma känslor som jag hade i min kropp och själ för några år sedan, den här dåliga självkänslan har kommit tillbaka, de otäcka tankarna har kommit tillbaka. Jag vill inte att de ska vara tillbaka.

*I just have one thing to say to you, and I hope you give it some thoughts.. I just want one thing.. And I want you to pick me, choose me, love me.. please*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0