Early morning call.

Vad hände? Jag väcks av Count me out på högsta volym. Har jag glömt att stänga av alarmet? Vad är det som händer?

"Hallå?"
"Hei, sover du?"
"Ehm, ja, klockan är kvart över fem på morgonen!"
"Jaha, men försök att vara vaken nu då!?!"

Jag klarade mig faktiskt, hur snurrig jag än blev av det där samtalet. Men när man somnar, så lägger man på luren, så går det till. Men visst, det tidiga - eller ska vi kalla det sena - samtalet gjorde mig glad inuti, sen sov jag till halv tolv!

Ibland är världen faktiskt otroligt trevlig mot en liten person som jag själv.

En vecka kvar till flytt, hooray! Ett eget liv, ett nytt liv. Fan vad jag kommer sakna mina speciella människor!

/Ida.


"We want a shrubbery!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0