just...

... fuck off and die!

You're the evil in my eye!

Jag älskar verkligen Backyard Babies senaste låt Fuck off and die! Den får mig utsökt att tänka på hur jag skulle vilja skrika till en viss person.. underbara känsla att få göra det! Men jag har lite förstånd i kropp och knopp, vilket gör att jag genom ironi hatar personen i fråga!

Imorgon jobbar jag min näst sista dag! Fruktansvärt skönt att inte behöva sätta på sig OKQ8-kostymen igen. Synd på gratis hyrfilm bara haha!

Livet blir enklare allt eftersom, mitt liv är så fruktansvärt enkelt just nu! Love it!

Kom till Linköping först, så kommer jag till Oslo sen, blir kjempegreit! 

/Ida

Kommentarer
Postat av: Stinis.

Go ida go ida go go go ida!

2008-08-10 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0