Oh my.

Känns som att det blir alldeles för sällan jag klottrar ner något alldeles ointressant för er läsare att dra nytta av, men ikväll/inatt blir det litegrann att läsa.
Jag har haft det lite stressigt i veckan. Har jobbat fyra dagar, och i fredags var vi (jag + mamma och pappa päron) till Linköping och målade om i rummet mitt. Det blev så jävla snyggt! Inte alls något fint med en isblå färg som det var innan. Nu harmoniserar rummet och hallen i färgen kaffelatte = underbart!
I torsdags efter jobbet åkte jag hem, slängde i mig lite pannkaka och sen åkte vi direkt till Västerås för att införskaffa mig diverse saker som strykjärn och andra trevliga saker från IKEA bl.a. Man bara älskar IKEA!

Jag hade sån tur att jag inte behövde betala en enda sak faktiskt. Ibland har man väldigt snälla föräldrar.

I fredags kväll, när vi kom hem, kastade jag mig i duschen och åkte sedan iväg med Stina till Camilla för lite trevlig underhållning. Då jag idag skulle fara och flänga igen, bestämde jag mig för att köra. Jag hade dock lika roligt för det, vem säger att man behöver alkohol för att kunna spexa lite framför kameran?! Kom hem halv fyra imorse och sen fick jag minsann ta mig upp vid halv tio. Fy fan! Ni kanske funderar hur jag ens kan vara vaken nu!?! Reservbatteriet är nog snart slut kan jag säga.
Kvällen blev som sagt rolig. Vi åkte in till Hantis och dansade av oss lite. Visade sig innebära lite svettig fara från folk, men vi kunde väl knepet att undkomma det med jämna mellanrum. Det var mycket smått folk där, vilket jag känner stör mig lite.

En vecka kvar i gamla Kolsva. Sen bär det av till sällare jaktmarker. Det ska bli väldigt skönt, men jag kommer sakna min kära familj och min kära vän Stina. Hon blir kvar här och pluggar hon med.. Välkommen ner och sov på extrasängen några nätter säger jag!!

Förresten, det gäller väl alla. Vem som vill får väl komma och hälsa på, jag blir bara glad. Extrasängen står bäddad för den som föredrar den.. vet ju att vissa kanske föredrar sällskap under täcket så visst.. :)

Nej, jag tror nästan jag måste sova nu, det börjar bli lite tunga ögonlock. Before and after-shoots på rummet väntas dyka upp på tisdag kväll. Till dess får ni njuta av andra bilder...

/Ida

     
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0