Packa, packa, packa.

Jag ser ingen ände på allt jag ska ha med mig. Det dyker hela tiden upp någonting nytt under varje grej jag lyfter på. Vad är det för fel på mig? Jag hatar verkligen att packa, det är mitt värsta. Jag är sämst i världen på det också, så det gör ju inte saken bättre. Någon gång innan kvällen ska jag ha packat i princip allting, problemet är att jag fortfarande vill kunna använde vissa kläder. Kan ju inte gå hela helgen och se ut som en slashas!
Det kommer lösa sig och alla kommer bli nöjda och glada, allra mest jag!

Jag flyttade hela tisdagen, det fick plats, precis som jag ville och önskade att det skulle göra. Så nu fattas det lite saker i mitt rum här hemma i Kolsva, men inte mycket. Mer saker som man inte märker av faktiskt.
Jag tänkte ju försöka få med min 1mX½m stora Beatles-tavla, men nu sa pappa att jag nog får vänta med den och köpa något därnere istället. Jag har ju tavlor med mig att sätta upp, men över sängen behövs något stort och maffigt, som typ Beatles... eller Che... eller Tony Montana kanske :) Salig blandning! :)

Jag lovade ju before and after-pics på rummet. Det kommer som utlovat faktiskt, men det är inte riktigt klart än så ni får ha överseende med lite stök i bokhylla samt lite andra ställen. Men fan va mycket bättre jag kommer trivas nu än om jag hade varit tvungen att bo i ett rum med isblå väggar. Huuuh!

Annars har jag jobbat min sista dag på OKQ8 idag. Hurra för det! På söndag börjar det nya livet, och jag är bara redo!

/Ida.

BEFORE  - - - >            



AFTER  - - - >               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0