Ah Salmon Skinroll.

Nu är man då tillbaka i Linköping efter en helg hemma i Kolsva. Det var så skönt att få vara hemma en sväng, bli ompysslad och få busa med Sixten (och slåss lite med pappa haha). Nåväl, det är faktiskt helt okej att vara tillbaka också, man saknar vännerna sina. Även om jag verkligen inte träffat Kolsva-vännerna på ett halvår snart. Tiden går fort och det är alltid någonting i görningen! Men snart kommer jag hem och då blir det andra bullar, bakade med kavel!

Idag började vi på vår sista kurs i stat 1. Vår föreläsare verkar väldigt bra, fick upp intresset direkt. Segt med en sån lång dag ändå, från 12-18:30. På fredag samma tid, oh lordy, seegt!
Men fram till dess blir det till att plugga lite, tvätta och gå på stan på onsdag samt julmarknad på kvällen. Ska bli mysigt, för pappa sa att det skulle komma snö på onsdag också. Så vi håller tummarna för att det blir vitt och härligt här i Linköping på onsdag i alla fall!

Jag vill ha ett par näbbstövlar, det är mitt mission nu. Finns ett par från Peak Performance, sugna på dem! Annars blir det till att köpa högklackat, strumpbyxor och julklapp till systeryster! :)

Nej. Nu ska jag krypa ner under täcket med en bra film.

/Ida

Kommentarer
Postat av: jennie

å ja hoppas din pappa har rätt!!!! vore perfekt om d va snö när vi ska på julmarknad!!!! o gå på stan..kanske kan få lite inspiration till julklappar!!

2008-12-01 @ 19:44:57
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0