Historieföreläsning.

Ja, jag var väl typ den enda som ansåg att föreläsningen idag var jätteintressant. Det är alltid roligt att upptäcka att man redan kan allt han föreläser om, jag med mitt historietokiga huvud! Älskar verkligen historia och allting runt omkring. Som vår kära föreläsare säger, så kan man inte lära sig nutid om man inte känner till vad som faktiskt hände i dåtid!

Vi fick sluta lite tidigare idag, vilket jag inte alls klagar på. Det är svinkallt ute och jag har ont i huvudet. Inte alls bra faktiskt. Halsen har börjat svikta så nu ska jag snart ställa mig i en varm dusch, sen göra mig en stor kopp med honungsvatten! Så gott med honungsvatten, det borde man dricka oftare. Ikväll är det säsongsavslutning på desperate också, så kanske ska försöka klämma in det.
Kan ju sluta spännande, den serien har ju en tendens till att göra det.

Imorgon går vi mellan 8-12, sen ska jag sitta kvar i bibblan och göra klart recensionen. Det är sjukt, jag förstår inte riktigt uppgiften, så får nog ta hjälp av någon. Jag måste hitta en ny artikel också, då min bara försvann sådär puts väck! Jävla internet!

Annars längtar jag till helgen, eller först till torsdag. Ska bli trevligt att åka till Norrköping och traska runt lite med flickorna. På fredag måste jag ner på stan, det fattas inte annat, annars måste jag släpa med mig mamma och pappa in på Twilfit och ta tid med det på lördag. Tror inte pappa känner sån där överdriven lust att löpa runt i affärer! :)
Nu ska jag höra av mig till människan som bor i lägenheten som jag ska ha och fråga om jag och Linnea kan komma dit på torsdag kväll. Måste ju se den! Hoppas det går, för jag har inte tid annars!

Nej, nu måste jag ställa mig i duschen och tina upp lite! Snart åker jag hem, kan inte fatta att det gått en hel termin redan, en hel termin av sjuuukt roliga, galna, alkoholhaltiga och smärtsamma händelser! Skulle inte vilja göra någonting ogjort, nästan ingenting...

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0