hmm.

Vi har visst haft inbrott i vår korridor. Igår på dagen uppfattade jag det som. En gubbe, hög som ett hus, hade plockat åt sig två stora matkassar från våra kylskåp. Båda köken! Tack för Ralle som kom in och såg honom. Stor som ett hus var han tydligen! Jag hade blivit livrädd, gud vet vad han hade kunnat gjort med lilla lilla mig!!! Därav det VIKTIGA mötet på söndag kl 20. Får se till att jag har tagit mig hem vid den tidpunkten!

Så här när dagen börjar lida mot sitt slut, pluggmässigt sätt, så känner jag mig relativt nöjd. Har fått en del läst, och jag kan säga att jag inte har somnat någon gång. Har tvättat för sista gången på Flamman, well, what do you know?! Kläderna blev rena den här gången också!
Brandlarmet gick när jag stod och lagade mat. WTF! Vad är det för fel på det där jäklarns brandlarmet? Jag kan säga att jag inte kommer sakna denna väsnande korridor! En dryg vecka kvar sen goodbye Flamman, for ever!

Min hals strejkar! Varför nu? Varför NU?! Jag har preppat mig själv hela dagen, druckit typ tio flaskor vatten, fyra koppar honungsvatten och den låter fortfarande krasslig och gör ont! Nicht gut hörrni! Nuf said, på lördag är det big time party och jag kommer strunta i om min hals inte vill hänga med. Jag kör ändå! Kanske borde be Philip ta med sig JD, då kommer jag nog klara strupen bra!

Jag måste knalla ner till ICA, pust.

/Ida

 
Hittade den här bilden på mig själv, bland mina kortgömmor. Hattmodet måste vart på topp 1985!



Kommentarer
Postat av: jennie

men gud inbrott!!! shit alltså..verkar som allt skit händer bara för du ska flytta snart...men ja lovar att kommer han på lördag kväll då jagar vi bort honom!!

2008-12-04 @ 20:28:30
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0