Icke produktivt.

Oj vilken dålig dag det har vart idag. Jag har vart så oproduktiv man kan vara. Kanske för att jag kände inom mig att jag ville ta vara på den här dagen, då jag faktiskt inte hade några obligationer att göra någonting egentligen. Så det blev en lång sovmorgon, då jag vaknade av diverse sms som inkom stundvis, och senast jag kollade på klockan var hon 10 och jag vände mig om och somnade om i kanske en kvart. Ovärt! Dock har jag inte rest mig från sängen mer än för att gå och hämta frukost, mat, mandariner, russin, boken (som jag slängde ner på golvet efter ett kapitel), för jag har annars ägnat dagen åt att kolla på BBC-serien Pride and Prejudice, kanske den absolut bästa filmatiseringen (som serie) av en Jane Austen-bok. Hennes bästa bok och min bästa bok ever!

Men nu hade jag tänkt ställa mig i en lååång dusch, för att sen krypa ner under lakanen igen, då jag faktiskt legat uppepå täcket, och ta tag i Nikki Sixx-boken som legat och samlat damm ett tag. Jag behöver läsa något annat än kurslitteratur. Sen blir det till att sova tidigare än inatt, då jag har en del att göra imorgon, som ska bli gjort imorgon också!

Men här kommer lite bilder från helgens bestyr, och även en bild på min nya klänning som inhandlades i söndags.
Enjoy!

/Ida










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0