Julafton!

God Jul allesammans!

Nu är julafton över för den här  gången, diskningen återstår och resten av familjen är ute i köket och sysslar och pratar. Jag var bara tvungen att göra upp en lista över allt jag har fått!
(utan inbördes rangordning/popularitet)
1. Peak Performance luvtröja med dragkedja
2. Coldplay-biljett till 22 augusti 2009 Stockholm Stadion - jag och syrran längst fram!
3. Hårfön
4. Brödrost
5. Blender
6. Popcornsmaskin
7. Plattång Björn Axen
8. Jane Austen - The Complete works
9. Bakbunkar + olika spatlar och vispbunke - jättebra dessa
10. Trosor och linnen från NewBody
11. Spargris rosa porslin "Till prinsessan"
12. Magneter med kända citat - bl.a. Ellen Key
13. Glas från Sagaform
14. Bricka
15. Faktakalender 2009
16. Pengar
17. Anton Berg-choklad och marsipan...

Jag är helnöjd! Kan man vara annat?!

Hoppas ni vänner där ute har fått allt som ni önskade er! Party hos Linnea med hennes nya högtalare, oh yeah!

Ha en fortsatt trevlig julhelg!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj oj oj vad du har fått mycke saker. Då måste du ha varit riktigt snäll i år. :)

Ha en trevlig fortsättnig så ses vi snart. Kramar

2008-12-26 @ 12:30:15
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0