Kanske inte på topp.

Idag mår man som man förtjänar. Hade en grym huvudvärk imorse, inte en skön historia. Den har gått över nu iaf. Men jag kan inte göra för snabba kast med huvudet, då känns det som att hjärnan sitter löst och slår hårt mot tinningen!

Dagen har vart lugnt, köket såg rätt okej ut, förutom ölläckage i korridoren. Jag har inte ens torkat av borden i köket, plockade bara rent efter mig. Jenny hade faktiskt en massa disk så jag lämnade lite åt henne. Sen tror jag nog att resten av den här helyllekorridoren har torkat och fixat i ordning. Jag har liksom inte orkat gjort det, utan skulle göra det imorgon. Men men, det ordnar sig. Har det inte blivit av, gör jag det imorgon bitti, annars får det väl vara. Städerskorna kommer ju ändå.
Jag gömmer mig just nu för min korridor. Vi skulle ha möte kl 20, men palla vara med?! Nej, jag skulle ju kunna somna ståendes. Fick inte mycket sömn i ögonen inatt. Jag bor en vecka till här, sen åker jag hem och kommer inte komma ner igen förrän efter nyår. Så varför delta i något som inte berör mig.

Igår var det som sagt Luciakraballen. Det var roligt, förfesten här hemma var skoj, dock städa efteråt är ju inte roligt. Jag dammsög idag, min matta skulle kunna dammsugas igen. Måste torka golvet, men då kände jag mig alltför seg och skakig i kroppen, så det sköt jag upp till morgondagens syssla.
Längtar så efter en egen lägenhet. Det var som Martha sa, det verkar som att folk inte bryr sig när det är korridorfest, för inte skulle de spruta öl i Linneas lägenhet heller?! Nej, exakt.
Det är ju jag som får ta skiten efter det, för inte kommer det några hit och städar efter sig direkt.
Vi missade Timbuktu, eller rättare sagt, vi kom inte in. Det var proppat, för tydligen var det bara 500 pers som kunde vara där inne, och vi kom försent och arg vakt trodde han var tuff och skrek högt: BACKA! fast inte en enda själ stod och tryckte på. Tönt!
Men annars var det kul, jag blev lite för full. Alla märkte visst det haha. Så kul att man kan roa folk once in a while!
Nån gång är det väl min tur att vara fullast på stället :P

Nu ska jag kolla på Sex and The City-filmen. Längesen nu, och jag behöver något galet romantiskt att se på. Sen blir det nog sova! Eller det gör jag ju egentligen redan tihii!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0