Let it snow.

Fast här verkar det regna. Isen som låg så fint och gjorde det halkigt igår har försvunnit och det är blött ute. Som vanligt! Det är 6 dec och jag känner mig lite deprimerad över att det är +4 grader ute och ingen snö what so ever! Jag håller tummarna för att det är vitt på Mossvägen om en och en halv vecka! :) Eller iaf när julafton inträder.

Ikväll smäller det. The kravall du måste gå på, enligt alla andra. Eller kraball som det så fint heter, då det är ELIN ekonomerna som anordnar och eftersom de tillhör Fil.Fak så fick det så fint heta Kraball istället för Kravall. Tek. Fak-nördar! :)
Timbuktu river av vid 00:00 och vi står förhoppningsvis nedanför scenen och diggar i takt. Det kommer bli coolt, han är grym live! Vilka artister är inte grymma live? Det kan jag inte svara på, då jag faktiskt inte sett ett dåligt framträdande. Jag lyssnar i och för sig inte på dålig musik, så varför skulle de göra en dålig livespelning, skrattretande tanke hahaha!
Nåväl, förferre hos mig här i "Disco-korridoren", så det blir nog kul! Jag är laddad och ser fram emot att få använda Ove igen, det var längesen. Senast var på Legotrippen, då jag iggade en jäkla söt kille på stad i ljus.. det händer inte ikväll hahah!

Nej kanske dags att hoppa in i duschen nu. Igår kväll blev det klart vilka som går till final i Idol - Kevin och Alice. Så roligt, jag ville faktiskt att det skulle bli en kille vs. tjej-final. Så som 2005 då det stod mellan Agnes och Sebastian. Den här gången håller jag dock på killen dvs. Kevin. Han är så värd det här, han har rockat hela tävlingen sen starten!
Sen hamnade jag på Kanal 5 och såg på Poseidon. Sämre film kan man leta efter, men eventuellt inte hitta, så jag såg den mest för att håna de fåniga scenerna och dregla över Josh Lucas. Så när jag vaknade kollade jag på Sweet Home Alabama - men den är dock väldigt bra, och jag grät i takt med tonerna från Lynard Skynard gamla slagdänga och funderade när min Josh Lucas skulle dyka upp?! Inte än kan jag tänka mig.

Nej, bädda och duscha var det ja. Ikväll smäller det som sagt, och jag tror det är rätta läget att säga:
LUCIAKRABALLEN BABY!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

pepp inför ikväll! men du, vad betyder igga?! är det något uttryck man använder sig av häruppe i norr...? ;)

2008-12-06 @ 14:54:01
Postat av: Sara

Åh hade ni roligt igår?

Jag hade en jobbig kväll. Trodde jag skulle somna ståendes ett tag. :) Kram

2008-12-07 @ 16:26:39
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0