Nacho libre.

Nä nu sitter jag här fast jag lovade mig själv att inte göra det här förrän ikväll när jag kommer hem. Nej nej, jag kunde inte hålla mig. Kanske för att jag sitter och tragglar med en artikel om Internationell demokratisering som jag måste plita ner en recension på. Nej nej, återigen, inte en recension som man skrev på högstadiet. Gud, så enkelt är det inte på universitetet, utan vi ska göra en uppgift som inte en enda människa förstår sig på, men ingen vågar säga till om det. Så fine, vi gör så gott vi kan och sen får vi hoppas på ett G. Jag säger som Linnea, klarar jag G på den här så klarar jag vad som helst.
Ikväll ska vi mysa hos Jennie med kladdkaka (kanske världens godaste), Mysteriet på Greveholm och Sunes Jul. Det är även Nobeldagen idag, brukar alltid titta på festen när jag är hemma. Men i år står jag över.

Igår pratade jag med morfar, han fyllde år. 86 år, och pigg som en lärka. Jag beundrar dem, mormor och morfar. De är över 80 och fortfarande kör mormor bil, de har ingen hemhjälp, simmar en gång i veckan, handlar själva, mormor gympar.. jag vill också bli som mormor när jag är 80!

Jag åker hem senast på tisdag. Sjukt snart! Då ska jag spendera typ två och en halv vecka hemma i Kolsva innan det är dags att åka ner igen och börja flytta. Så roligt att få sin egen lägenhet! Den 10 jan blir det middag hos mig tjejer, italiensk pastagratäng. Sweet! Imorgon åker vi till Norrköping för att hänga med Sara, så trevligt.
På lördag kommer mamma och pappa, det blir trevligt, sen på kvällen blir det FBI:s julsittning och bartömning på [hg]. Sweeet! :)

Nej, dags att börja fundera på avgång. Jag måste lägga på julkort och hämta ut ett paket på Statoil innan jag möter upp Linnea.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns det någon som inte blir lockad till hg av ordet: bartömning?!.. mmmmm......

2008-12-10 @ 17:37:32
Postat av: jennie

världens godaste kladdkaka=) va snäll du e=)

ser fram emot pastagratängen den 10 januari i din nya lägenhet!! lycko som får flytta snart!

ses imorn! kram

2008-12-11 @ 19:01:44
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0