Rock Your Socks Off.

Nåväl, snön kom till Linkan i alla fall. Vitt vitt vitt, plask plask plask. Det är lite blandat faktiskt och att gå ner på stan kände jag som ett bra alternativ till att halka omkring med cykeln i onödan. Det kändes skönt att gå så jag går nog till Linnea ikväll också. Det är för mycket snö på cykelbanor för att man ska klara sig helskinnad fram.

Gårdagen spenderades i Norrköping. Så mysigt vi hade, med shopping, mat och fika hemma hos Sara, som förövrigt har världens kanske bästa lägenhet. Damn you girl, jag vill också ha en sån fin lägenhet! Min går inte av för hackor den heller, men man ska inte sticka under stol med att Saras nog faktisk kan vara det ultimata.
Igår kväll gick jag och Linnea för att titta in min lägenhet. Såg fin ut, väldigt fräsh. Dock kanske lite rörigt, men det kan man ursäktas för mitt i sista rycket och flyttande. Jag ser så mycket fram emot att få flytta nu, längtar längtar längtar!
Sen på kvällen såg jag på Dom Kallar Oss Artister, det var Howlin' Pelle - wow för Fagerstamål och The Hives! Ah woho!

På måndag åker jag hem. Får gå lite tidigare från föreläsningen men vem bryr sig. Att få komma hem på måndag istället för på tisdag förmiddag känns 100% värt det! Jag tvivlar på att jag missar något jag inte kan läsa till mig.
Sen blir det till att plugga denna vecka som komma skall, boka tid hos Frissan och optikern, fixa med papper till adressändringen, söka bostadsbidrag. Det är en massa saker jag måste göra. Jag måste även ringa till Wasadata för att flytta mitt internet. Det kommer kosta skjortan och i januari får jag nog leva ganska snålt då jag knappt har ett öre kvar nu.

På lördag är det julsittningen, ser fram emot den. Kommer bli riktigt roligt tror jag, speciellt eftersom det är finsittning och alla kommer vara finklädda och snygga till tänderna! Sen blir det ös på [hg] om man inte känner sig allt för krasslig. Dock ska jag absolut I N T E upprepa Luciakraballen, på något vis! :)

Nej, nu måste jag nog ta mig något att äta, innan jag knallar iväg till Linnea för lite ost och kex-kväll med flickorna. Idol-finalen!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

Vad mysigt vi ska ha ikväll :) Vi rydskids kommer dock se ut som snömonster när vi kommer till Linnea! Ni får stå ut ;) haha. kramkram

2008-12-12 @ 17:15:04
Postat av: Sara

Vad snäll du är. Ibland har man tur att hitta ett guldnäste.:) Ska bli kul att se hur din lya blir. Kram

2008-12-13 @ 16:25:55
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0