Världens längsta väntan!

Jag måste faktiskt medge att det fortfarande påverkar mig. Den här lååånga sega väntan på julafton. Okej, jag älskar verkligen förberedelserna inför julen, det här med att köpa julklappar, julgran, pynta, kristyra pepparkakor, klä julgranen och sitta framför brasan och mysa med en kopp glögg. Men jag längtar fortfarande så sjuuukt mycket till själva julklappsutdelningen! Då jag är yngst i familjen har tomten slopats sen flera år tillbaka, och utdelare nu för tiden är pappa eller syster Emma. Paketen ligger här ovanför mig i köket, och jag är så sugen på att se vem som ska ha vilka. Det är tydligen milimeterrättvisa mellan paketen i år, som vanligt massvis och mamma påstod härom dagen att systrarna Arvidsson är bortskämda. Haha, hur kan hon påstå en sån sak? Jag förstår ingenting :)

Annars ligger förkylningen kvar. Näsan är täppt, hostan sitter i så det gör ont i hjärtat och det är allmänt segt. Men men, nu har jag medicin att knapra och honungsvatten att dricka.. huskur!
Igår hängde jag med Stina. Det var så trevligt, vi färgade hår och diskuterade det mesta. Oj så vi håller på egentligen!?! Haha, vi är två riktiga bönor, det kan aldrig sluta i annat än det bästa! Snart får jag träffa mina andra två bönor, på torsdag närmare bestämt. Så trevligt, det var sjukt längesen och jag längtar riktigt efter dem!
Då blir det party vill jag lova!

Nej, nu blir det fika och sen in till Emma för hämtmat med familjen och lite film. Trevligt.

Nu är vi alla hemvändare, och ses åter i januari. Hoppas ni alla mår bra och att du Elin inte är allt för bakis där nere i söder! :)
Fick G på tentan, så skönt.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Linnea

vet vad du menar med väntan, men har dock blivit så vuxen att jag ttycker de ska bli kul att se vad de andra tycker om mina paket=) vuxenpoäng va?? Vi hörs! Kram

2008-12-20 @ 19:29:54
URL: http://linin.blogg.se/
Postat av: Elin

haha! bakis är ju en tolkningsfråga.. är väl relativt pigg nu efter att ha sovit bort hela dagen! skåne är grymt iallafall, lika härligt som brunkål=) ha en toppenjul och hoppas du blir frisk snart! kramar

2008-12-20 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0