Yeah.. or.. no?!

Det är ett jävla liv här utanför! Det är det där indiska paret som väsnas, tillsammans med resten av befolkningen av korridoren. Ikväll är det någon slags middag för boende på Flamman, I will not attend! Ovanligt va? Men varför, jag har en vecka kvar här! Känns ju ganska meningslöst. Så jag sitter här, myser i min fåtölj, ljusen brinner, min ljusstake är tänd och jag har satt på mig pyjamas och dragit filten över mig. Ikväll blir det mys med mig själv med Idol och lite godis. Skön uppladdning inför morgondagens vilda partajjande! :)

Dagen började alldeles utmärkt. Linnea och Jennie hämtar upp mig i Camillas lilla röda bil och off we go till Tornby och inhandling av diverse saker på Willys samt Systemet och ICA Maxi. Efter typ 500 m stoppar en taxi oss och säger att högra bakhjulet svajjar och det ser ut som att det ska lossna. What??! Vi blir så klart nervösa och kör raka vägen ner till en däckfirma/bilreparatör. Haha, jag ska säga er att det var nog det roligaste jag vart med om hittills! Jag kan säga att det var fem personer till slut, på ett däck. Det visade sig vara en liten obetydlig skruv som inte alls skulle sitta där, så allting ordnade sig bra. Men oj så vi skrattade när vi åkte därifrån, och även gubbarna på verkstan kan jag tänka mig! :)

Jag har två stora idoler, för att berätta något helt annat!
1) Jan Eliasson (Linnea, du får googla om du inte vet! ;) )
2) Kofi Annan

Dessa två män är mina största idoler, har alltid varit och jag önskar att jag en dag kommer kunna uppnå det dem har uppnått i sina liv hittills!

Snart börjar Idol och sen blir det nog sängen vid elva.
Imorn är det party party brudar! Det kommer bli så roligt!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja just det! Vilken tur då. :) Kram

2008-12-05 @ 20:41:53
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha ja just det! Vilken tur då. :) Kram

2008-12-05 @ 20:42:13
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nummer två vet jag så klart vem det är men nummer ett är jag lite osäker på, känner igen namnet men sen tar de stop=) Google nästa!

2008-12-06 @ 15:58:16
URL: http://linin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0