Dylan on Dylan - the essential interviews.

Vi var i Västerås idag och shoppade, jag, mamma och pappa. Vi var på bokrean. Fick en bok med alla intervjuer som Bob Dylan någonsin har gjort. Fantastiskt!
Sen införskaffade vi oss även en bok som hette I was there - gigs that changed the world. Väldigt bra, alla stora band och olika stora festivalen är med, så tidigt som 1938 fram tills mitten av 1990-talet. Verkar underbar. Står om alla mina stora förebilder inom musiken.
Sen fick jag även ett par nya snowboardbyxor, från Burton. Så nu är det komplett med jacka och byxor från Burton, sen är det bara att glida nerför backarna v. 15 i Vemdalsskalet. Längtar.
Sen fick jag också ett par nya leggins, asfräna.

Nu har jag äntligen listat ut hur min Bluetooth på datorn fungerar. Det har tagit lite tid, men vad sjutton. Skam den som ger sig, eller hur?! Så nu kan jag bluetootha över bilder från telefonen. Kameran på telefonen är kanske inte jättebra, men du ser ju var det föreställer.
Jag lovade er bilder på mig och min nya frilla, så det kan jag ju nu visa. (Digitalkameran är på utflykt till Syster, så den får man inte tillbaka förräns imorn)

image1

Taaadaaa!

Jag är fruktansvärt nöjd!

Imorgon är det kent-konsert och på lördag blir det alkohol och utgång med rockafton på Hantis. Det kommer nog bli roligt, jag behöver en utgång i bagaget. På måndag tror jag att jag behöver göra ett matteprov, jikes! :(

I change during the course of a day. I wake up and I'm one person, and when I go to sleep I know for certain I'm somebody else. - Bob Dylan.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0