I got bangs!

Jag har klippt lugg! Det känns hur bra som helst. Bild väntas i slutet av veckan, då det både är kent-konsert i Västerås på fredag och eventuell utgång på lördag. Det kan bli en hel del bilder uppladdade på söndag. Kolla min Facebook, ni som är vänner med mig där, som läser här. Jag kommer säkert lägga in någon bild här också då.

Jag känner ett pirr i magen. Ett pirr som inte funnit där på ett tag. Jag vet inte vad det kan bero på, men jag mår ju inte dåligt direkt! :)

Nu har jag fullt att göra, matte matte matte. Sen en massa andra ämnen, jag behöver typ plugga upp halva gymnasiet om jag vill komma upp i det jag vill. Kan ju säga att jag känner en viss ånger att jag inte pluggade mer när jag gick på gymnasiet. Då hade det kanske blivit fyra ämnen, och inte... TIO! Fast jag vet inte, tio kanske det inte blir. Det kan bli åtta däremot.

Jag skulle behöva göra en Pro-Con-list... Det väger alltid upp i många sammanhang. Jag kan behöva göra två haha..

Nu ska jag slappa i soffan. Arbetsdagen är slut, imorgon börjar en ny.
Har förresten gått en mil idag, med pappa och Sixten. Hurra vad skönt det var!

Det pirrar när jag tänker på det.. Skön känsla!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0