I'm not there.

Idag begravdes Heath Ledger hemma i Perth, Australien. Jag sörjer, världen har mist en av tidernas bästa unga skådisar genom tiderna. Fortfarande rätt ofattbart, för mig som var ett stort fan.

Matteprov på fredag, börjar bli lite nervös. Jag tror nog att det kan komma att gå ganska bra, men jag vill inte lova något, och jag vill ju faktiskt ha ett VG, så jag får se om jag bryter ihop eller om jag börjar dansa jenka på katedern i klassrummet :) Det visar sig...

Sitter och lyssnar på Bob Dylan. Den perfekta musiken så här sent på kvällen. Egentligen hade jag tänkt sova tidigt ikväll. Det har blivit senare än jag planerat de senaste kvällarna och sen är jag så fruktansvärt trött på mornarna, så det blir inget gjort på flera timmar. Inte bra, inte bra alls.
Ikväll var jag dock hos Malin. Vi träffades alla fyra, Helén och Stina och jag och Malin. Det var riktigt roligt faktiskt. Längesen nu. Vi skrattade mycket, skvallrade en hel del och åkte in till stan en sväng. Mycket angenäm kväll måste jag säga.

Jag försökte ta bort lite saker på Facebook, men ingenting funkar. Jag vet inte om det har med min dator att göra, eller om det är sidan det är fel på, men någonting är det fel på. Det började när jag tog bort Skype från datorn, kanske hade med det att göra. Kan det ju egentligen inte ha, men vafan, jag måste ju börja gissa någonstans. Vill ha en egen dator, så jag kan göra allt som jag vill, hatar det här. Det är jävligt mycket skit på den här, och att mamma har en inloggning är ju helt befängt, då hon sällan använder den. När hon väl gör det kan hon ju använda min inloggning. Nåväl, efter sommaren införskaffar jag mig en egen, en ny. Det ska bli kul.

Nej, sova kanske man ska ta och göra. Måste räkna matte imorn, sen ska jag till syrran och gå igenom mina kunskaper inför fredag, sen ska vi kolla på Grey's Anatomy. Det börjar ju igen imorn. Härligt, återgång till det normala livet :)

I've got to move on and be who I am, I just don't belong here, I hope you understand. We might find a place in this world someday, but at least for now, I gotta go my own way...

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0