Solsken.

Solen skiner, det är klarblå himmel ute. Härligt. Lite omväxling från det gråa trista vädret vi har haft. Idag skulle jag egentligen vart på matte, men när jag kom in till stan körde jag varvet runt i rondellen och åkte hem igen. Varför? För att jag bara kände för det. Jag skulle egentligen ha träffat Syon, men hon var sjuk så därför hade jag inte så stor anledning att åka in. Jag orkade inte helt enkelt.

Jag ska räkna lite idag tänkte jag. Men just nu sitter jag i soffan och gäspar. Skulle behöva något riktigt uppiggande. Inte för att det finns något. Jag är trött av naturen.

Nu ska jag kolla SF:s hemsida och se om Bob Dylan-filmen går i Västerås.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0