Dancing in the dark.

Imorgon sticker vi till Göteborg - la familia! Imorgon kväll blir det Bruce Springsteen på Ullevi för hela slanten och på lördag gör vi allting vi redan sett och gjort en miljard gånger i Göteborg, men vem fan klagar! Det är ju gratis. Liseberg vankas på kvällen och söndag kväll beger vi oss ner till Tyskland per båt. Här ska handlas! Det gäller ju att bunkra upp ett lager innan man ska ut i nollningssvängen. Då kommer det en tid man inte vill känna att man måste ta sig till Systemet.

Jag har för övrigt platsgaranti på mitt fjärdehandsval. Vill jag plugga i Stockholm? Jag vet inte riktigt. Jag har ju ställt in mig på Linköping. Stockholm är inte en speciellt spännande stad. Visst det kommer bli kalas att plugga även där. Jag har familj - bästa kusinen med Klara bor ju där, jag har bästa vännen Joel där.. Men jag är svårflirtad när det kommer till den staden. Jag vet inte än som sagt. Kommer jag in i Linköping blir det Linköping. Kommer jag in i Uppsala, blir det fanimej Uppsala!!

Men nu ska jag ladda lite innan sängdags. Har jobbat idag, första gången på en och en halv vecka. Fint som snus gick det i alla fall! Jag är kung på OK! :) Välkomna till OKQ8 Kolsva så får ni se! hahah!

Nej, håll i hatten, nu sticker jag till Göteborg! Hörs på tisdag! För alla som vill och vågar kan man ju ringa eller sms:a!

/ Ida


You're the only one I've waited for
There's no one else I wanted more
This thing can take forever
I just hope I won't regret it

Time won't wait
So I guess that it's all too late

It's hard to say I'm sorry
It's hard to stand here alone
You're that someone
I can't get you off my mind
It's hard to say I miss you
It's hard to stand here alone
You're that someone
I just hope that you're all right

You're the only one I'm aiming for
You're amazing just because you are
I miss you more than ever
I'll wait for you forever

Time won't wait
So I guess that it's all too late

It's hard to say I'm sorry
It's hard to stand here alone
You're that someone
I can't get you off my mind
It's hard to say I miss you
It's hard to stand here alone
You're that someone
I just hope that you're all right

You're the only one I've waited for
You're the only one I've waited for

You're the only one I've waited for
There's no one else I wanted more
I'll stay right here forever
I just hope I won't regret it

You're the only one that I've ever known
(My only one)
I'll stay right here forever
I just hope I won't regret it

Time won't wait
So I guess it's all to late
And life won't wait so I guess that it's all too late.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0