efterlängtat.

Solen har anlänt, 30 graders värme. Solbrännan gör sig till känna och jag jobbar hela dagarna. Ändå har jag lyckats fått mig en hel solbränna som så småningom kommer bli lite bättre. Härligt!

Jag har nu jobbat fyra dagar av mina tio. Helgen stundar, den sista helgen jag jobbar. Helger är faktiskt inte alls roliga att jobba och jag är väldigt glad att jag inte jobbar några mer helger innan jag flyttar från Kolsva.

Flyttar det kommer jag göra, om två veckor. Så underbart att ha ett eget liv, att inte behöva fråga någon om man kan göra så eller låna bilen. Jag är fri att göra som jag vill och alla är välkomna till Flamman, för det är där mitt korridorboende kommer vara. Jag längtar så otroligt mycket efter mitt egna liv.

Hoppas ni mår bra i värmen!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0