Midsommarhelgen.

Ja nu var den verkligen till ända. Helgen som gör att man sover med solen lysande i ögonen, umgås med vänner man inte träffat på evigheter och nära och kära kommer ännu närmare.

Midsommarafton var det fest i Medåker. Det var väldigt trevligt med pilkastning, dans framför kameran och annat trevligt.
Natten blev lång och på lördagen blev det besök hos mormor och morfar i sommarstugan. David och Klara var hemma över helgen och det var som vanligt  väldigt trevligt!

Lördagen blev förfest hos Björn, sen Qwarn. Där var det helt okej, vad jag uppfattade, men roligare på förfesten. Det verkar ju oftast bli så. Inte så jättemycket folk, eller jag fick höra att det var mer folk förra året. Men jag hade roligt ändå. Även om man hade kunnat dricka mindre än vad man gjorde. Jösses!

Men helgen var väldigt rolig och jag är väldigt nöjd. Bilder kommer om någon dag, då jag inte fått dem från Helén än.

Idag har jag gått en välbehövlig promenad med Helén, vart till stan med Helén och nu sitter jag här. Jag känner mig väldigt trött, det kommer efter tror jag!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0