Peace & Love.

Helgen är förbi och med det innebär det att även Peace & Love-festivalen är förbi. Det har varit väldigt väldigt bra, musiken har gjort att jag har hamnat i extas flera gånger om! Kristina bidrog med det ypperligt braiga sällskapet och vi hade det så trevligt tillsammans. Hon har nu fått uppleva mina största intressen, musik och konserter. Jag har en känsla av att hon blev positivt imponerad!

I helgen har vi sett:

  • Markus Krunegård
  • The Hives
  • Mando Diao
  • Sahara Hotnights
  • Kent
  • Sex Pistols
  • The Hellacopters
  • Christian Kjellvander
  • Neverstore
  • Sugarplum Fairy
  • Adam Tensta
  • Håkan Hellström

Vi har även träffat på en hel mängd roliga och underbart snälla personer, sådana människor som kan uppskatta riktigt bra musik och som även kan sjunga riktigt grymt bra! Jag smälte som smör i solsken! :)

Citaten har även haglat och såklart har jag bidragit med ett ganska så (enligt mig själv) bra stycke mening. Man lägger vissa saker på minnet, det gör man!

"Låt oss bryta isen. Let's hångla!" - Jag i mitt esse, då jag kände att isen måste brytas efter pinsamma situationer.

"Rikard got lucky! Du sover i packtältet." - En av pojkarna i ett annat tält :)

Nu sitter vi i soffan hemma hos mig, så skönt att ha duschat i sin egna rena dusch, fått tvätta sig ordentligt. Jag ångrar ingenting, allting var tiptop hela tiden och vi hade verkligen jätteroligt! Peace & Love 2009 here we come! :)


                    


Många fler bilder finns, men njut av dessa! :)

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0