Badnymfer.

Gustavsvik, here we come! Malin, Stina och jag har badat som aldrig förr! Idag var vi i Örebro, på deras äventyrsbad. Det var så fruktansvärt kul, jag hade det jätteroligt, men jag tror jag består av hälften klorvatten nu. SImglasögon var ett måste i forsen, så det införskaffades för mig. Kan avslöja att det sitter blåmärken på en hel del ställen på kroppen, värst är nog vänstra höften och knäna. Fick även en spark på ena ögonbrynet, men det var inte så farligt. Vi slog nog i varandra rätt friskt!

Jag har inte gjort så mycket mer. I helgen var jag ju ute, det vet ni ju om. Jag sitter här och funderar på om jag kommer kunna resa mig ur sängen imorn. Min höft gör ont bara jag tittar på den, eller tänker på den.. tyget på byxorna nuddar knappt huden, men jävlar... det gör ont ändå!

Nu ska jag försöka att inte somna stående, hemma hos syrran förstår ni.
När jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen och försöka börja läsa i August Strindbergs Inferno. Den ska vara riktigt bra! Jag har inte läst den, har läst en hel del annat tungt av Strindberg, men ja.. Inte just den.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0