Sweeney Todd.

Nyss sett Sweeney Todd, den var verkligen så bra som jag trodde att den skulle vara! Emma tyckte det var lite obehagligt med allt blod som sprutade hit och dit, men det berörde inte mig.
Jag har sett för mycket film för att bli berörd av lite blod som sprutar på kameralinsen.

Ikväll skulle jag egentligen ha gått ut, men jag avstod. Känner mig inte riktigt kry. Valde att stanna hemma istället, och får ha min snygga outfit på Valborg istället. Jag åker ju till fjällen om två veckor och jag vill inte komma ner med någon influensa och inte må topp när vi åker. Emma har varit sjuk hela veckan och pappa har hög feber nu, så det är inte värt att riskera något när man inte känner sig på topp.

Ikväll ska vi äta oxfilé, det blir gott, jag behöver lite kött!

Se Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0