Troubles.

Nu räcker det! Känns som att jag har haft nog med problem den senaste tiden. Mest med datorn, hatar tekniska prylar när de inte fungerar som de ska. Sjutton också, jag blir så less. Men nu är det fixat, återigen. Den här gången var det brandväggen. Man kan ju tro att ett antivirus-program inte ska sätta käppar i hjulet heller. Men ja, nu är det avstängt och pappa får ringa ett samtal imorgon.
Andra problem ska vi inte tala om...

Jag klarade matteprovet i fredags, känns som en lättnad. Jag håller nu på med förändringshastigheter och derivator. Det verkar krångligt, men än så länge har det väl gått hyffsat bra. Jag kämpar på.
Läser samtidigt Inferno av August Strindberg. Den är bra, men väldigt djup och väldigt speciell. Man måste vara koncentrerad när man läser Strindberg. Jag talar av erfarenhet.

Jag är så trött, verkligen jättetrött. Det är lätt hänt om man inte får så mycket sömn i ögonen under en natt. Timmarna går fortare än man tror.

Nu ska jag kolla klart på bandymatchen mellan Edsbyn - Västerås. Heja VSK! Heja VSK! Heja VSK!
Än så länge 0-3 till Västerås. Håll i det nu grabbar!!!



Am I too sweet to love? Am I too difficult to love? Am I just not good enough?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0