Våga vara rädd.

Min helg är förbi. Jag sitter här med lite lätt illamående och trötthet som är oändlig. Det har sina förklaringar. Jag ska nu återberätta helgen, med en viss antydan till extas.

Fredag - kent-konserten var underbar. Okej, jag kan nog hålla med om att spelningen i Stockholm i november höll snäppet bättre, men kent är alltid kent och kent levererar alltid bra! Jag var i extas mestadelen av tiden, men vid ett eller två tillfällen kände man paniken komma nära och värmen var kolossal! Fruktansvärt jobbig hetta blev det där inne. Någonting som Jocke Berg också påpekade.
Jag är ett hängivet kent-fan!

Lördag - Planerad utgång på Hantis, rockkväll. Det var faktiskt riktigt roligt, jag hade det väldigt trevligt. Var lite skeptiskt till det tidigare i veckan men faktiskt så kändes det bra. Hade fått ett glädjens besked på dagen, Peace and Love-festivalen, here I come... Kristina och jag åker dit, alla som vill följa med får följa med, vare sig de bor på hotell eller på festival-campingen. Hooray, kent-spelning igen!
Kvällen avrundades väldigt bra, jag är absolut inte den som klagar.. :)

Söndag - Med brist på sömn sitter jag nu här och har inte gjort någonting vettigt under hela dagen. Körde som en dåre hem från Kopenga city, Odensvi-vägen såklart. Jag riskerar ingenting.. Av min egen körning skapade jag en illamående känsla som har bestått mest hela dagen, för om sanningen ska fram mår jag inte speciellt dåligt. Jag mår bra, är bara så trött som ingen annan kan gissa sig till. Blir nog en tidig kväll ikväll.

Imorgon är det måndag, dags för allvaret igen. Jag måste plugga matte, vilket jag egentligen inte vill, eftersom jag är fast sedan länge på samma sida. !HATA! (egentligen inte, men ibland måste man få)
På onsdag är det Gustavsviks äventyrsbad som gäller, tillsammans med Stina och Malin. Det ska bli riktigt skoj, och ja.. I simglasögon ser man rätt så lustig ut! :)

Dags att göra något annat, annars somnar jag stående..

/Ida

Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen

Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag vara utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt
Håll mig älskling nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0