All along the watchtower.

Igår var det en långsam dag vill jag lova. Det var dags för mig att åka till Stockholm och gå på arbetsintervju hos 3Action! Sagt och gjort, jag tog tåget halv två, även fast intervjun var klockan fem. Men nästa tåg skulle anlända tio i fem, och jag kände att det skulle bli lite stressigt att ta sig till Stadshagen på två minuter. Även också att jag inte riktigt visste avståndet mellan tunnelbana och 3-kontoret. Det visade sig inte vara så långt. Men det gick bra, eller det kändes bra. Om jag inte skulle få jobbet, så var det bra träning inför framtida intervjuer måste jag säga.
Jag kom hem sent, var svinhungrig och fick sitta en kvart i kön vid McDonald's. Sjukt drygt när man håller på att svimma.

 Jag är redo för avfärd. Mamma säger att jag är Lilla My, lika liten, lika arg. :)

Ikväll är det den viktigaste matchen på året! Det här är viktigare än EM kan jag säga. Champions League-finalen i Moskva drar storpublik, röda torget har förvandlats till en fotbollsarena! Jag sitter i soffan med min United-tröja jag införskaffade på Trafford Center i Manchester, där det står Beckham 7 på. Jag sjunger GLORY GLORY MAN UNITED! GLORY GLORY MAN UNITED! Jag hoppas få ställa mig upp och stämma in i skönsång tillsammans med Queen i "We are the Champions" återigen då de faktiskt knep Premier League-titeln i år. Blir det en dubbel? Jag säger ja!

För att nämna någonting annat så lånade jag några frågor från min vän Heléns blogg. Här får ni reda på saker jag anar att ni inte visste om mig...

Until then, take care!



skäms du över hur du har behandlat dina expojkvänner?
Nej, eller jag skäms o deras vägnar för hur de har behandlat mig!

ville du gifta dig med ngt av dina ex?
Jag kanske hade den känslan ett tag, men usch vilken svacka det måste vart!

skulle du bli gla om du fick reda på att du var gravid med ett ex?
Nej, inte ett endaste dugg!

Tyker du att ngn av dina ex skulle dumpat dig?

De gjorde det

Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
Ja, det har jag. Men när jag ser på hur det blev, så känns det inte alls fel!

Har du någon gång försökt dölja din dialekt?

Hahaaha, kanske någon gång, men vafaan! Västmanland är Västmanland.

Vill du ha barn?
Ja, i framtiden men inte nu!

Anser du att din hund är smartare än många av dina vänner?
Ja ganska ofta.

Har du någon gång skyllt på din hund för att slippa träffa en vän?
Nej, det känns väl dumt då mina vänner vet att det är mina pärons hund..

Är du rädd för att du ska bli som din mamma?

Hahaha, ja ibland.

Har du straffat någon du tyckt illa om genom att servera mat du först slängt på golvet?
Nej, det har jag inte, tänk om det var jag.. usch.

Tycker du att tjocka människor är lata?
Nej, det tycker jag inte.

Skulle du kunna tänka dig att vara ihop med en överviktig person?
Det beror väl på hur man menar med överviktig. Men för att låta helt hemsk så tror jag inte det skulle kunna hända.. Jag är dum jag vet!

Har du försökt splittra ett par genom att ange manliga partnern som smittperson?
Nej, vad tror ni om mig?!

Har du haft ett sexuellt förhållande med en väninnas pappa?
Nej men usch!

Ser du ner på otränade kvinnor?

Hahaa nej, jag är ju i den kategorin själv! Jag ser mer ner på mig själv, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0