The One with...

Alla Vänner-avsnitt är bra! Jag måste bara få inleda med det. Jag har sett alla säkert en miljon gånger, och de är fortfarande lika bra. Sjukt bra om jag får säga det själv.

Idag är jag väldigt väldigt trött. Fick gå upp tidigt. Kommer lägga mig sent. Mellan allt det här har jag vart i stan, cyklat 2,5 mil med mamma och städat mitt rum. Cyklingen tog lite på krafterna, men de kommer kanske igen efter maten. Jag är svinhungrig!
Igår skrev jag ett relativt aggressivt inlägg som fick mig att framstå som att jag avskyr killar. Det är inte sant, jag avskyr bara en viss sorts killar, de killar som jag oftast dejtat.

Hoppas ni haft en bra dag.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0