En helg över förväntan.

Idag blåser det storm i Linköping. Inte det roligaste vädret, men vad gör man? Det är bara att ta sig ut och sätta sig på cykeln. Det blåser verkligen hårt också, sjukt sjukt.
Idag har jag handlat, diskat, pluggat, vart i skolan med Martha och Jennie på PolAr 2008. En arbetsmarknadsdag för oss på Politices Kandidat. Väldigt intressant att höra på han från UD. Jag är verkligen sugen på diplomatprogrammet, men än behöver jag inte fundera på det. Blir efter min master, och en hel hög insamling av mycket nyttig information. Allmänbildning har jag redan, bara att bygga vidare på den.

Ikväll är det Elins och Linneas inflyttningsfest. Först ska vi till Jennie och smaka älgkött. Alltid lika gott! Sen traskar vi vidare mot Elin och jag tror att det kommer bli lika galet som alltid! :) Det är ju vi i Pol. kand som ska festa, då brukar det bli totalt mental!

Igår kväll var jag hos Martha och kollade Idol. Det var väldigt trevligt, vi åt godis och snackade en massa. Båda är väldigt väldigt nöjda över att enbart behöva spendera en månad till i våra respektive kök. I januari sitter vi i varsin lägenhet, så trevligt.
Jag fick även ett samtal igår från KusinVitamin! Han och Klara är i Linköping denna helg och hälsar på en kompis till Klara. Så trevligt, vi ska träffas imorgon och luncha. Kan inte bli bättre söndag! Sen är det bara hem och sätta sig med OP igen. Jag ska naila den här tentan, och nästa också! Nu jävlar blir det hårdkörning!

Nej, dags att läsa lite till, sen göra sig i ordning inför kvällen. 

Hoppas allt är bra med er!

/Ida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0