Hej mitt vinterland.. eller?

Nej! Det såg ut som det ett tag där, snön föll och jag lyssnade på Bing Crosby's välkända trudelutt White Christmas. Satt i bibblan hela dagen idag, läste tills ögonen blödde! Nog för att jag pratade med mamma, hade lunch nästan en timma, fikade, och stirrade ut genom fönstret ett tag, men fick mycket gjort. Upptäckte även att jag kunde mycket mer än jag trodde i helgen, så jag känner mig inte alltför nervös. Stressad ja, nervös, litegrann!

Idag fick jag kontraktet på nya lägenheten. Så underbart, nu är det verkligen dags alltså. Tre veckor kvar i denna korridor, sen off to T1 - där jag alltid velat bo! Så nu kommer Linnea och jag kunna ses vid Gurkans Livs varje morgon, ännu närmare varandra. Blir T1 mot Ryd känner jag - men lovar, vi kommer ut till er också, måååånga gånger! Alla har vi ju lägenhet 2009! Hoppas bara jag får nyckeln innan jag åker hem, så kan vi åka ner i mellandagarna och städa ur. Måste ringa och höra med den som bor där.

Känner mig helt slut i huvudet nu, men tänkte försöka få in lite till.

Ikväll blir det tidig natt känner jag, sömnen kommer som man väntat..

Gossip girl är för övrigt top notch!
/Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

å d har ju bara 3 veckor kvar din lyllos!!! å när d snöar betyder d att julen snart är här=D

kramis

2008-11-19 @ 22:06:33
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/
Postat av: Anonym

å d har ju bara 3 veckor kvar din lyllos!!! å när d snöar betyder d att julen snart är här=D

kramis

2008-11-19 @ 22:09:04
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gossip girl???? Seriöst??? Kolla på de i söndags när ja va sjuk o stängde av för de va så dåligt=) Ensam mamma söker säger jag bara=P

2008-11-20 @ 08:13:15
URL: http://linin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0