Hemmamys.

Jag är hemma i Kolsva nu. Så skönt att få en helg hemma med mamma och pappa, få somna i soffan, serverad mat och bara få ta det lugnt. Jag är nöjd.

Tentan igår kändes bra, jag var väldigt nöjd när jag klev ut från tentasalen, klockan var ungefär 9:20. Linnea gick före mig, vilket nog aldrig har hänt. Jag skrev allt jag kunde, såg verkligen anteckningarna framför mig när jag skrev. Så hoppas det går vägen. Man borde kunna knåpa ihop 6 poäng. :)
Efter det tog jag tåget till Stockholm, mötte upp mamma och Emma på Åhlens och shoppade lite. Letade efter en klänning som inte fanns någonstans, provade skor som var dödssnygga men gjorde ont när man gick, och köpte två t-shirtar med coolt tryck. Får helt enkelt leta vidare efter klänningar. Och skor! :)

Ikväll har vi examenstmiddag för min syster Emma. Det är väldigt trevligt och fina bilder kommer upp senare, på Facebook. Jag måste ju göra ett vinteralbum kom jag på. Imorgon åker jag tillbaka till Linköping och återförenas med mina älskade vänner. Det blir väl julbak har jag hört?!

Nu är det faktiskt jullov! På riktigt! :)

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

heeeeeeej

i miss you, kom hem nu! skönt att vara hemma dock :) jag och johan har julbakat hela kvällen, så nu är jag förberedd till imorgon! ses imorgon, kram kram

2008-11-29 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0