Herr Ågren.

Återigen, när kommer den dagen då man inte behöver ha besök av Herr Ågren?! Jag tror inte jag ska adressändra till honom i alla fall, kanske han kan försvinna ur mitt liv! Han kommer minsann inte bara på dagarna man har bakisångest, nej nej, dagen före tentan dyker han också upp och snurrar runt huvudet. Jag vill inte ha honom här!

Har suttit i Bibblan idag till kl 3. Då fick vi krupp och åkte till Konsum Ladan för att handla godis. 4,90 tackar man inte nej till! :) Efter att jag kom hem, diskade jag lite, och satte mig med mina anteckningar. Jag kan det, men känns ändå inte som att något har fastnat. Ångest. Dagen före dopparedagen som herr Bergman så trevligt uttryckte det. En väldigt negativt laddad dopparedag måste jag erkänna. I alla fall fram tills man lämnat in tentan och får knalla ut från TER2 och förhoppningsvis ha ett leende på läpparna. Ingen obligatorisk Baljanfika för mig imorgon dock, får ta och fika i Stockholm med Emma och Mamma istället. Så trevligt, shoppa shoppa! Blir till att införskaffa sig några höga skor och en finfin klänning till julsittningen! Har redan en i åtanke, som absolut måste finnas, annars får det bli till att beställa och hålla tummarna att den kommer innan 13 december.

Ikväll ska Emma ringa, så trevligt. Inte hört hennes röst på flera flera veckor. Vi ses ju dock imorgon, men ändå trevligt att få prata med någon som är totalt ointresserad av det vi pluggar! No offens, men bryr du dig verkligen om politisk kultur? Nja, det tror jag väl inte!
Idag hände även den bästa grejen för mig, Martha och Lina. Helt plötsligt, i vår paus på förmiddagen, ringer Lina (ängel) och säger att det släpps biljetter i LiU-store och om vi vill ha måste vi skynda oss. JA! Martha och jag har nog aldrig cyklat så snabbt genom Campus. Vi fick, till priset av ett LiU-item, mitt blev en röd hoodie, skön. Men nu har vi Luciakraballen-biljetter och behöver inte köa på söndag! Tråkigt på ett vis, för ni kommer nog inte få det så hemskt, men samtidigt är jag ganska glad över den sömn jag nog kommer behöva ha. :)
Kanske gör er sällskap några timmar.. får se.


Nej, kanske dags att se vad det finns för fördelar och nackdelar med presidentialism!

Imorgon gäller det, nu kör vi tjejer!!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0