ingenting någonsin.

Ännu inget resultat! Eller det finns där nu, mina älskade vänner var och kollade! Jag hoppas det går vägen, även om jag är så grymt inställd på ett U. Vet inte varför jag är så negativ i tanken, men känns bättre att vara det än att gå och hoppas på någonting och sedan bara bli besviken. Kände mig ju inte alls bra till mods när jag gick ut från tentasalen, eller kände att jag kanske hade uppfattat det rätt, men samtidigt kanske jag hade fattat allt fel och missat på allting. Kanske räcker det, kanske inte. Vi får se imorgon helt enkelt!

Imorgon är det då dags för tackfesten för oss som jobbade på Draget. Kommer bli väldigt roligt tror jag. Ser faktiskt fram emot den. Innan dess ska jag plugga på förmiddagen, sen ha seminarie på eftermiddagen. Snabba sig hem, fixa sig och cykla till Linnea för förfest.

Nej, om man skulle ta tag i Europaboken nu, men först sätta sig någonstans där man faktiskt inte somnar! :)

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0