jag ser skuggan av hoppet försvinna från mitt rum

Jag mår fan inte bra alltså!

Jag måste sluta svära, jag måste sluta tycka om honom, jag måste fokusera på annat. Han är inte en normal person, som Linnea kallade honom - han är en nolla! Jag börjar faktiskt mer och mer komma till terms med det, han är nog en STOR FET DUBBELNOLLA!

Tentaplugg ja, det var det jag höll på med. Min paus inledde jag med bloggskrivning, och nu ska jag gå ut en sväng. Lägga på brev och handla lite på ICA. Sen blir det nog att laga lite köttfärssås innan jag sätter mig ner med Den Offentliga Makten igen, ah woohoo!

Blir nog en lång promenad, behöver rensa hjärnan lite!

/Ida

Jag vill ha dessa!

 By Marlene Birger 2799:- (så värt det, de är ju så läckra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0