novemberdag.

Det är alldeles grått och trist ute. Det regnar och blåser storm! Ser inte direkt fram emot att trampa iväg mot skolan sen. Dels för vädret, och dels för att vi kan hämta ut tentan. Jag vet inte vad det är med mig, men inatt har jag drömt så mycket konstigt. Drömde om att jag fick G på tentan ena stunden, vaknade, somnade om, drömde att jag fick U på tentan, vaknade, somnade om.. Så där höll det på hela natten! Jag känner mig inte ett dugg stressad över den, då jag är så säker på att jag kommer få U. Men undermedvetet verkar jag ha panik. Vi får se hur det går helt enkelt, det är bara jobbigt att börja plugga igen på samma grejer. Nu när man börjat fokusera på andra saker.

Igår var det en väldigt icke-kreativ dag. Låg i sängen hela dagen, förutom när jag tog mig i kragen och gick upp och duschade, sen traskade jag ner till ICA. Ingenting nyttigt inhandlades, så det var ju nödvändigt. Är man bakis så är man helt enkelt.
Jag hade behövt tagit tag i städningen. Det ska storstädas här. Men samtidigt känner jag att det kanske inte är lönt, förrän de kommer och byter ut filtret bakom elementet. Fick en lapp i brevlådan där de vänligt förklarade att de skulle komma den här veckan och byta ut något filter bakom elementet och att man bör avlägsna allting som står framför fönstret. Ja, tänkte jag, vart sjutton ska jag göra av alla mina saker då?! Jag får typ häva upp skrivbordsstolen i sängen eller något. Det kommer säkert bli smutsigt här inne då, så jag tar nog storstädningen efter de har vart här.

Nej, om man skulle ta tag i sig själv, så man kommer iväg till skolan någon gång. Måste ju laga mat också.

Pluggveckan inleds nu!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0