Soppa och världens bästa föräldrar!

Jag har ätit soppa idag! Soppa är faktiskt underskattat, man kan göra så mycket med soppa. Gud så god den här var, italiensk milaniesisoppa! :) Tips! :)
Ringde även hem till mamma och pappa för att fråga om en viss plastburk kunde läcka. Svaret var ja, så det blev inget i den. Pappa hade även möblerat hela min lägenhet i huvudet, hur bra var inte det! Hans rätta ord var nog, om jag inte minns fel: "Det är redan möblerat och klart. Vet precis hur du ska ha det! Det här kommer bli så bra, Ida!"

Mina föräldrar är nog världens bästa! Snart får jag träffa dem också, plus min kära syster och Kusin vitamin! Två veckor, sen är jag hemma! Otur att jag måste åka hem på söndagen bara. Men vad gör man!?!

Nu är det snart fika hos Elin, sen Linneas pass. Det kommer nog bli roligt, även om aerobic och jag inte riktigt går hand i hand. När Linnea håller i det, följer vi lättsamt med! - gammalt Ida-ordspråk.

Det regnar fortfarande, varför??

Ikväll blir det luuuugnt med Idol. Mitt kära huvud klarar inte mer. Imorgon blir det PolAr 2008 på Campus, be there or be a fyrkant!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0