Tack för allt.

Igår hade vi den årliga tacksittningen för FBI! Vi tackade dem för fulvinet, för kärleken, för nolle-p, för allt! De gjorde det lättare att komma till skolan och de fick ta hand om vår alldeles galna klass! Men det är just den galna klassen som tackar dem för allt det underbara som de fixade för oss!
Härliga gyckel, från oss i ettan, FBI, Bi6, Läx, FM.. Härliga härliga skjortlösa gyckel! :)

Jag gick hem efter middagen, kunde inte sova, vaknade upp vid 6, klädde på mig och fick irritationsattack ute i köket när jag ser att det saknar glas i mitt skåp! Skrev ett argt meddelande och när jag kommer hem från tentan och ska fixa mackor har Jenny ångestattack och lovar att hon ska diska dem och att hon verkligen inte sagt att det var OK för dem att ta från andra skåp än Public. Jag sa: Okej, det är lugnt. Hade du frågat, hade det vart okej, men se bara till att du diskar dem och ställer tillbaka dem.
Kan folk inte läsa? IDA ARVIDSSON! PUBLIC! Oh det är nästaan samma bokstäver, tycker inte ni?! Jävla nötter!

Nå väl, tre veckor kvar i denna lilla låda, sen har jag mitt eget där man inte behöver namnskyltar i kylskåp eller frys eller någon annan stans.. mer än på ytterdörren! Ah Woho!

Idag har jag skrivit omtenta. Känner mig nöjd, kunde faktiskt inte skrivit på ett annat sätt. Tentan var inte lätt, men vem sa att den skulle vara det? Kunde dock ha cut us some slacks och gett oss givande och lätta frågor, men nej. Jag svarade på allt, och jag kände mig nöjd när jag gick därifrån. Mer än så kan man inte göra nu!
Dags att börja fokusera på nästa tenta! Nu börjar paniken komma :)

Men ikväll är det fest i Jennies korridor och vi ska dit och visa vilka som bestämmer i världen!
Nu ska jag ta mig upp ur sängen, städa bort dammråttorna som snart går till attack, duscha och fixa mig. Klockan går fort när man har roligt!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0