tentaplugg.

Oj vad vi pluggar! Biblioteket borde nästan stå för sängar och frukost, eftersom vi faktiskt nästan bott där varje dag den här veckan. Idag satt jag där hela dagen, och ikväll avslutade vi med McDonken! Så gott, och ett perfekt avslut på en väldigt produktiv dag. Jag känner mig inte alls redo för en tenta, hade helt gjort den på måndag, men samtidigt vill jag bara få det överstökat. Det är så intressant detta, men man vet absolut inte vad det kan bli för typ av frågor, så man känner en osäkerhet över vad som man ska fokusera på!

På fredag åker jag i alla fall hem, så skönt ska det bli. Jag längtar efter Sixten, han ska jag mysa med på fredag kväll när vi kommer hem från Stockholm. Jag saknar pappas kramar, mysa med mamma, maten och framför allt syrran! Det blir absolut besök direkt i vår när jag fått ordning!

Nu ska jag fortsätta kolla på Bonde Söker Fru, sen blir det Grey's Anatomy. Så skönt med en TV-kväll! Nu ringde pappa! Trevligt!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag längtar tills imorn eftermiddag då allt är över. Om det har gått bra det vill säga.

Väger den så mycket alltså? OMG! Kram

2008-11-27 @ 08:03:08
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0