Det är över nu!

Ja! (för att citera Pär Bergman)
Fulländan lycka, tentan är skriven och jag kanske kan tänka mig att det kommer gå käpprätt åt helvete! Dags att kanske anmäla sig till omtentan redan nu, kanske är lika bra. Då är man förberedd och behöver bara gå dit och skriva skiten igen.
Jag kan säga att allt jag hade lärt mig, vilket var i princip det han hade sagt på föreläsningarna plus lite mer ingående detaljer var inte med på tentan! WTF! Sånt kan man väl inte göra heller? Små små detaljer, och så bygga en fråga kring det! WTF igen!!!
Men nu släpper vi det... och det är släppt! :)

Idag fikade vi i Baljan och definitionen Pol.Kand 1 vet jag inte riktigt om jag vill gå in närmare på haha. Det är en sån härlig klass, men ingen skulle förstå vår typ av humor. Helt galet sjuka vi är i den här klassen! Galet galet galet!

Efter det åkte jag, Elin och Emeli ner på stan. Inhandlade väskorna som jag tittat på så länge. Jag är jättenöjd! Nu blir det packning på lördag och sen Bryssel, perfekt! Matchande. Hon i kassan sa: Oh, ett set, vad trevligt. Du vet att det finns ryggsäck och necessär också! Jag sa: Jo, men jag avstår nog från det! Haha, det hade vart galet sällskapsresan och komma med allt i samma set. Så genomtänkt eller hur!
Nu sitter jag här, funderar på att faktiskt ta tag i dammsugaren som legat framme sen förra helgen och dammsuga lite. Jag tänkte ju dammsuga tidigare i veckan, men jag har låtit bli och den har blivit kvar framme. Jag har slagit i tårna 150 gånger, jätteont har det gjort! Mina tår som redan är små och veka, ska inte behöva skadas av min klumpiga natur!

Tänkte på frisyr och hårfärg häromdagen. Jag tänkte lägga upp lite bilder här så ni får se hur jag såg ut i Frankrike och förra året. Liite skillnad från nu, men change is good people, change is good!

Håll till godo!

  här kommer mina nya väskor! Så praktiska!


   Nice - november 2006

   Januari 2007

  Sommaren 2007

   Sommaren 2008

  Hösten 2008


Jag har i alla fall ändrats en hel del..

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

Vad söt du är i alla frisyrer min vän! :) Tjusiga väskor också! :) IKVÄLL BLIR DET PARTY

kramkram

2008-10-23 @ 15:40:29
URL: http://marthakastman.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha, så stor skillnad var det väl inte mellan dem. :) Men det var sjukt snyggt när du hade page, det måste jag säga. Du passar väldigt bra i alla frisyrer iofs. Ses snart, party! Kram

2008-10-23 @ 15:55:01
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0