Det går bra nu.

Jag mår bra! Jag är glad! Jag tycker inte det är roligt att packa!

Men jag har fått lite gjort idag, trots att jag fortfarande ränner omkring i pyjamas. Jag har strykt mina kläder som legat och väntat sen i onsdags. Börjat mentalpacka eftersom jag är en sån person som verkligen hatar att packa! Så jag förbereder mig lite mentalt på att börja packa, vilket jag borde göra nu verkligen. Jag har ju faktiskt inte så lång tid på mig. Vissa saker får man stoppa ner imorgon, men ja, det mesta går ner idag.

Imorgon åker vi alltså till Bryssel! Det ska bli spännande, lärorikt och väldigt väldigt roligt! Minnen för livet har jag en känsla av, eller så länge vi kommer minnas det.

Gårdagskvällen spenderades hos Linnea med pizza, Idol och sy overallerna. Mitt namn är i rosa glittertyg, väldigt väldigt fint. Jag är så nöjd, den är fin. Revärerna är på och ja, nu är det bara att tuta och köra på Legotrippen veckan efter vi kommer hem från resan.
Hela dagen igår var en helt underbar dag. Fick spendera den med dem jag verkligen gillar (minus Sara som ju inte bor i Linköping = tråkigt) och ville umgås med, så jag är nöjd. Tack för supporten flickor, ni är underbara och nu mår jag bra! :)

Nej, sista rycket innan jag tar och gör mig i ordning för Emeli och filmkväll ikväll.
Packa bör man, annars blir det lite panik.

Ses och hörs efter Bryssel!
Take care!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

hej bruden! hoppas ni får the best time in brussels! vi är här hemma och väntar när ni kommer hem! kramiskramis

2008-10-25 @ 19:17:17
URL: http://marthakastman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0