Ett sjöslag.

Idag är det dags, Sjöslaget. Jag tror det kommer bli riktigt roligt, även om vi nog måste binda fast Alex vid bollhavet så att han inte kommer bort. Då kan man känna sig lugn och trygg. Annars kommer nog jag hålla hårt i mina brudar, så vi inte tappar bort varandra bland de 2200 studenter som kommer vingla omkring på Silja Galaxy.
Jag, som då har världens snällaste föräldrar, blir skjutsad till Stockholm. Så skönt att slippa sätta sig på ett tåg och sen ta t-banan ut till Värtahamnen. Det räcker med en gång.

På tisdag har vi föreläsning kl. 10:00. Det känns så där måste jag ärligt säga, då jag kommer hem typ 22:00 på måndag kväll. Det blir till att gå och sova direkt!

Nu ska jag sätta lite fart här hemma. Packa i ordning det jag släpat upp och sen äta mat.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0