FRA

Ikväll har jag vart på föreläsning om FRA och allt som hör till det där. Han, generaldirektören var där och snacka (segt och mycket), vilket gjorde att det faktiskt var några i publiken som slumrade till, bl a Linnea. Det var en rolig händelse under kvällen!
Intressant, men jag kan inte säga om jag ställer mig för eller emot FRA. Just nu skiter jag faktiskt i vilket. Jag har viktigare saker att bry mig om just nu, men det var en intressant föreläsning.

Senare gick vi på Afro Power Dance. Jag älskar verkligen det, men det kändes nå så otroligt i mina ben, jag har ju trots allt sprungit en mil för tre dagar sen. Men det gick bra och man blir svettig och man har så roligt!
Det blir lugnt Tarzan och Senegal i helgen flickor!

Annars har jag inte gjort mycket idag jag. Läste i bibblan på förmiddagen, blev så uttråkad där en stund att tankarna fladdrade iväg åt alla håll. Inte bra inte bra, har för mycket annat i hjärnan som stör nu, mer än skolan. Typiskt mig kanske jag ska tillägga! Sen hade vi tre timmars föreläsning. Jag dog lite på slutet där jag..

Nu sitter jag här. Ska snart knyta mig, tröttheten har spridit sig till alla kroppsdelar tror jag!

Imorgon är det skola igen, sen måste jag nog ner på stan. Måste inhandla lite småsaker..

Hoppas ni mår bra!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0