här sitter vi..

.. i skolan och pluggar. En söndag. Känns härligt, verkligen! När man går på universitet får man offra lite slötid. Särskilt under tenta-p. Detta är nödvändigt, oavsett om man cyklat hem i spöregn kl 03:00 och sov i ca 6 timmar. Hurra för mig som är här! Jag är stolt över mig själv, då jag nästan ser dubbelt just nu. Tröttheten kommer nog komma tidigt ikväll. Jag tänkte se på Atonement ikväll, men det får vi se hur det blir med det.

Gårdagskvällen spenderades på HG. Det var väldigt trevligt och jag var sist kvar. Inte av alla människor där, utan av alla oss som gick dit. Komiskt, jag brukar ju alltid gå först annars. Vad var det för fel på mig igår egentligen??

Nu måste jag nog bli seriöst igen.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0