mys.

Jag saknar söndagsmyset. Jag saknar mys över huvudtaget. Det var mys hela sommaren, speciellt augusti. Jag och Stina hängde varje dag och det var så roligt. Saknar dem där hemma lite då och då. Men jag vet att de finns där när jag behöver dem.

Jag är så glad över mina nyfunna vänner här! Kunde inte ha hittat bättre tjejer än dem. Det är nästan viktigast när man flyttar till ett nytt ställe tycker jag. Att man finner nya människor som man trivs med och kan vara sig själv. Jag säger att vi trivs 100% i varandras sällskap och är verkligen oss själva. Känns toppen verkligen!
Jag trivs bra med klassen också, de är helsköna, de flesta! Det finns ju vissa som man inte sagt så mycket till, men med 70 pers i klassen kan man inte räkna med annat än att alla inte hänger med alla.
Dem jag känner är underbart sköna hela bunten!

Om en vecka sitter jag på en buss på väg ner mot Bryssel. Äntligen! Det ska bli så intressant och vi kommer ha det sjukt roligt tror jag. Så det blir uppehåll i bloggen v.44. Känns väl inte som att jag kommer ha så mycket tid till det ändå, med alla de besök och annat som vi har inplanerat. Sömnen kommer nog vara välkomnad på kvällarna.
Men fram tills nästa söndag skriver jag på i vanlig takt.

På torsdag har vi tenta och jag känner en viss panik inombords. Imorgon är det dags att strukturera upp alla papper som jag har så det blir någon ordning på hela alltet. Sen är det plugga hela dagen som gäller! Bibblan here I come!

Sovdags. Hoppas alla ni mår bra!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

Det är så skönt att vi alla saknar söndagarna hemma! Så känner jag mig inte så ensam om det.. Som Linnea konstaterade: Det är såhär det är att bli vuxen! Nu går vi och käkar snart bruden, KRAMIS

2008-10-20 @ 11:02:00
URL: http://marthakastman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0