Noll.

Ja, jag fattar noll och jag undrar om det verkligen ska vara så? Varför trasslar jag alltid till det för mig själv? Varför blir det så här varje gång, för att sedan resultera i noll! Just det, alltid kammar jag hem noll. Typiskt!

Why do bad things happen to good people?!

Idag har jag varit i skolan sedan klockan åtta. Satt utanför Bibblan, hade föreläsning om rättigheter, satt utanför Bibblan och cyklade senare upp till A-huset för att göra mig helt oengagerad i OP! Usch vilken hemsk hemsk föreläsare vi har, han är ju totalt B. Ger oss helt orelevanta instuderingsfrågor - 58 st - en vecka innan tentan och säger att det är inte så mycket arbete med dem. Nehej nej, då får vi se om vi kan spola tillbaka tiden lite och få höra vad du tyckte när du faktiskt pluggade. Varför kunde han inte bara ge oss ca 20 st relevanta frågor istället?!

Jag är helt slut i huvudet nu. Imorgon ska jag vara i skolan från kl 08:00 till halv fem då Afro Power Dance börjar. Känner dock tvivel tvivel över det då mitt rum har förvandlats till Slaget vid Lützen! Ska fundera till imorgon bitti om jag ska gå eller inte. Jag behöver verkligen städa. Det är panik inuti mig varje gång jag kommer hem.
Idag handlade jag frukost i alla fall, så nu borde jag klara mig med det fram till nästa söndag då vi åker till Bryssel. Det är så snart! Ska bli jätteroligt och väldigt intressant.

Nej, nu ska jag mysa ner i sängen med några mandariner och se på Snatch. Det var så himla längesen.

Hoppas allt är bra med er!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

Relax honey! Imorgon är en ny dag :) kramis

2008-10-16 @ 21:39:17
URL: http://marthakastman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0