Sol i sinnet, brun inne.

Idag skiner solen. Det är ungefär 6 grader varmt ute, och klockan slog precis 08:00. Jag älskar hösten, särskilt när det är såna här dagar. Man vaknar med ett leende och känner sig tillfreds med livet hela dagen. Allt går så mycket lättare när solen skiner. Plus att man känner sig vackrare, oavsett vad det är för vecka.

Jag ska snart åka till skolan. Ska sitta och plugga där hela dagen idag. Ska nog träna ikväll. Det blir kondis, för det behövs. Jag älskar i och för sig att springa ute, men jag tar nog en vända till gymmet istället. Tjejerna skulle visst köra pump idag, men jag pallar inte sånt. Snarare så tycker jag inte det är så jätteroligt med gemensamhetsaktiviteter, förutom bollsporter så klart.

Nej, dags att packa väskan och åka. Jag måste ju boka tvätttid också, det börjar krisa sig.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0