The escapologist

Idag har tiden spenderats i bibblan, så klart! Vi hade en fruktansvärt onödig föreläsning som jag var på. Varför satt jag där i tre timmar och våndades? Det kan man fråga sig. Jag hade kunnat få så mycket mer gjort, men nej. Jag hann läsa igenom Viktors, Jacobs och Kalles arbete dock. Några blåa streck blev det minsann, men det finns sämre arbeten. Oroa er inte!

Pluggade fram till kvart över fyra, då jag och Viktor cyklade hem och jag sitter nu här och ska försöka ta tag i mitt rum. Det värsta är att jag faktiskt inte riktigt vet vart jag ska börja. Det är panikstökigt i mitt rum, kläder ligger slängda överallt. Vad har hänt med organiserade mig? Ja, haha, det kanske var ett overstatement, för så organiserad är jag ju inte, men jag brukar inte ha det så här. Nej, det är seriösa tag nu, annars blir jag nog allergiker snart. Det är så härligt ute, kallt och mysigt. Det är alldeles klart på himlen och träden lyser gula. Jag älskar hösten när det är sådana här dagar!

Nej, städning var det ja! Blir bra med Sugarplum Fairy's nya skiva på högsta volym. Kanske jag dansar bort den hemska träningsvärken jag har i benen. Ikväll blir det Idol hos Linnea med flickorna. Så mysigt det kommer bli!

Hoppas allt är bra med er! Emeli du måste kaxa till dig när det gäller köket!!!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0