Utmaning.

Jag läste nyss Saras blogg och kände att jag skulle kopiera en sak.. så kanske ni får veta lite mer om mig.

KLÄDER
Skor:
Converse, naturvita - svarta stövletter - röda stövletter - vita Roxyskor
Sneakers: Ja, svarta Lacoste (nya Le Coq Sportif ska införskaffas)
Jeans: Stuprör, blåa och svarta, chinos blåa och beiga
T-shirt: Gärna något trevligt tryck på annars mina piké från Lyle&Scott, Fred Perry och J. Lindeberg.
Underkläder: Bomull eller spets

ACCESSOARER
Väska: Stor, skinn såklart. Liten till fest.
Plånbok: En stor i svart skinn, från Wera Sthlm. Så fin.
Klocka: Liten i silver från Calvin Klein, men vill ha en stor också.

TEKNIK
Tv: Liten liten.. men inbyggd VHS lär man få credd för! :)
Mobiltelefon: Svart Sony Ericsson Walkman, sån man skjuter upp.
Kamera: Canon Ixus 80 - köpt för en vecka sen.
Dator: Bärbar från Dell

BADRUM
Tandkräm: Sensodyn på kvällen - Colgate Whitening på morgonen
Tvål: Dove
Parfym: Hugo Boss Intense, Calvin Klein Euphoria, Escada, J Lo Glow, Britney Spears
Medicin: Nå tabletter för magen, Ipren och Alvedon samt allerginässpray

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka Päron eller Ramlösa Balans (den rosa)
Vin: Rött, gärna Penfolds Rawsons retreat.
Bröd: Gärna något mörkt med fibrer. Pågens har bra. Annars är ju skogaholmslimpa dunder.
Glass: Choklad eller melon.

HEMMA
Säng: 1,20 med stålram från IKEA. Jätteskön och lite stor för lilla mig (haha)
Lakan: Svart-vit rutiga, blåa med bubblor, vita med svarta blommor.. allt från IKEA
Espressomaskin: Nej, jag dricker ju inte kaffe så det vore slöseri med pengar.
Kylskåp: I korridor delar man, men det är vitt och jag har två hyllor samt en grönsakslåda full av vatten.

FÄRDMEDEL
Bil: Nej inte här tyvärr. Men hos Päronen står en svart Saab 900 Turbo och en röd Saab 9 5 Aero Sport.
Taxibolag: Inte vet jag.. Östgötataxi kanske?!!
Cykel: Ja, en rosa. Mammas gamla som är typ 25 år gammal.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Ja, Frissan i Köping. De är bäst.
Bank: Swedbank (eller Sparbanken Västra Mälardalen kanske jag ska skriva? )


Ni ser, nu lärde ni er massor som ni förmodligen redan vet eller som ni inte vet.

Idag har skolan sugit energin ur mig. Imorgon blev Afro Power Dance inställt, så jag får ta mig ut och löpa istället. Sen är det fest på kvällen. Trevligt, var ju hela två veckor sen haha. Vad säger man?! Livet är hårt som student eller?
På lördag kommer mamma, pappa och farmor hit. Det ska bli trevligt. Senare på kvällen är det Lagens Änglar, ska bli roligt även fast man måste klämma på sig vita kläder.. :(

Nu ska jag nog ta en skål glass och sätta mig och titta på Grey's Anatomy. Började ju igår igen. Hurra för VHS så man kan spela in. När nu DVD:n är hemma hos Päronen får man nöja sig med vhs-inspelning..

Hoppas ni mår bra, för jag mår sannerligen toppen! Stoooooort leende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: PIZTOL-P

hahahahaha

2008-10-02 @ 18:39:38
Postat av: Sara

Varför har du två olika tandkrämer? Haha..

2008-10-02 @ 19:34:34
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0